Hejsan :D

Sitter här & dricker kaffe :p Har tvättstugan också..! Älsklingen ligger ju & sover!  Usch, vilket väder det är ute, det regnade när jag gick upp i morse. vill ha sommar nuuuu :D:D Ska försöka ta mig upp på hbg snart. Ska hämta ut ett paket på lindex =)  Men får se när jag orkar de  hahah!


Det var så skönt att somna med dig inatt älskling, har inte fått gjort de på nästan 1 vecka :( Du är verkligen mitt allt <3 Ne nu ska jag dricka kaffe & fortsätta kolla runt lite på internet :p

Puss & Kram

Älskar <3                            Så himla fin :)



Har nyss vart på ica och lindex. Vilken tur att jag kom in nu, för nu piss regnar det ute =( usch....! 
Ska snart gå ner till tvättstugan och ta upp det sista. Sen ska jag lägga mig isoffan och kolla på någon film! Sånt väder ute.. Ingen sol här iaf!! haha

Hej då =)
                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0