September 2008?? hahah

Ja, precis det är då jag skrev sista inlägget!! Haha, snacka om att jag hade lagt den här bloggen åt sidan!! =)
Hade ju en annan, men sen blev det lite segt där också! Men igår, så fick jag ett ryck. Tänkte börja skriva lite igen! Kanske inte varje dag men ändå ;)

Det är mycket som har hänt nu på sista tiden! Flyttade till ny lägenhet sista Mars! Jätte fin, och mycket större. Och så är jag ju klar med körkortet nu! =)  Känns så jävla skönt! Kunna ta sig vart man vill, när man vill :p

Jobb fick jag ju i hallsberg nu, hela sommaren! Det är skönt, Älskling har ju också fått jobb på dhl vid Marieberg! Skönt för han, eller ja för oss :D
Den 7 April 2009 fick vi ett + :D Så i november kommer våran lilla bebis <3 Längtar sjukt mycket nu =) haha!

Eftersom jag ville börja skriva lite igen, så behövdes ju bloggen göras om lite. Hjälp fick jag av min kusin TACK <3
http://froidans.blogg.se/ Titta in hennes sida =)


Nu ska jag städa lite här hemma, Älskling är och jobbar! Slutar inte föräns kl 23 =/ segt..
Kommer nog in ett till senare ska ni se =)


Kommentarer
Postat av: L

Ska bli kul att följa din blogg nu då, genom graviditeten och allt :)

2009-07-07 @ 17:31:15
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0