Regnat hela långa dagen!!!!

Ja, jag tror inte det har vart uppehåll nånting idag?!! Hatar sånt här väder, okej om det inte är sol men då ska det iaf vara uppehåll! =) Jag var verkligen helt slut i morse, fast jag hade sovit länge :/ Jobbigt när man känner så! När vi stod & lagade mat förut, fick Tobbe ett samtal. Dom var på väg hit med vårat hemmabio system :D Så han blev jätte glad.. Han slängde i sig maten för att hinna koppla in allt innan vi skulle åka =) Och det hann han också, men nånting stämmer inte riktigt än. Det kommer inget ljud när tv:n är på bara om man sätter på dvd:n!! =/ Aja, det får han kolla på igen i kväll...  Nu så kom jag hem för en stund sen, körde han till jobbet! Så ska jag hämta honom kl 23 :D


Igår åkte jag hem till mamma vid halv 8, spelade Yatzy och kort =) Jätte trevlig hade vi det. Det var längesen jag satt och spelade sånt med mamma! =D Älskar min mamma <3 Efter så åkte jag och hämtade älskling på jobbet, kom hem & gick och la oss typ direkt!!!


Tror det blir lite plock, tvätt & städ idag :) Vad ska man annars göra i det här vädret?!?!

Kanske skriver senare ikväll :D


Puss Puss Älskar dig Tobias <3


Det här fick vi  hem idag =)





V.20 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

så gullig mage :)

2009-07-10 @ 10:31:34
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0