Jobbade natt :p

Ja, i tisdags när jag var på marieberg så ringer dom från jobbet, & frågar om jag kan jobba natt :o Ja jo vist kan jag göra det svarade jag haha! Jag som aldrig hade gjort det innan.... Men jag & syster åkte hem typ direkt, eller först till Carro! Sen la jag mig på soffan & vilade ungefär 1 timma :/ Jävligt segt! Började 21.00 - 07.00 Trodde verkligen inte att jag skulle orka vid 04-05. Men sen blev det bättre, blev ju övertrött istället =) När jag kom hem 07 så hade jag vart vaken i 22 tim =/ Helt slut var jag!! Det känns fortfarande i kroppen kan jag lova.... Men men pengar tjänar man :D

Nu har jag nyss kommit hem, har kört älskling till jobbet!!! Jag jobbade 06.45-12.45 Så när jag kom hem gick vi ut & åt dagens!!
Funderar på om jag ska lägga mig på soffan & vila?! Får se ;)

Men hade bra... :D PussHej <3

Älskar dig mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0