Jobba snart!

Ska snart cykla till jobbet... Känner verkligen inte för att jobba idag :/ men men, är ledig i helgen! Får vila upp mig :) Älskling ska ju också snart åka & jobb hehe, inte bara jag <3
Ihelgen blir det bara att ta det lugnt. Var ju till Motala förra helgen!

Nu sk jag skynda mig :D
Vi hörs ! =)


Pusshej Älskar dig Tobias <3


Du är på dag 150 av 280. (53,6%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 2 fulla dagar (v21+2).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 30 nov 2009
Du har 130 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: froidan

Öj blogga mera, slet ej med designen för att du ej skulle skriva ;) Vad har hänt med din bakgrunds färg? :O :P

2009-07-28 @ 21:51:27
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0