Jobb helg!!

Idag har jag vart till Kumla, hälsade på jobbet där =) Saknar att jobba där :/ hehe!!! Men det var trevligt.. Ska ju fortsätta att jobba på timmar där om inte mer :D Sen ringde älskling när jag var på maix, och sa att jag var tvungen att skynda mig hem... Dom hade ringt efter honom på jobbet!!! Så nu är han & jobbar, skönt för han =)
Så idag blir det lugnt  & skönt för min del hihi, är jätte trött.. Ska ju jobba hela helgen nu =(

Igår hade man besök av Felle & syster, vi kollade på någon psyk film hahaha, men ganska bra var den! Sen vid 2 så skulle vi åka & hämta pappa, han var på Cedars! Lovade att köra hem honom.. Det blev sängen direkt när vi kom hem!!!
Kl 15.00 ska jag ringa till kommun i kumla! Ska höra om mina dagar :D hhihi *hoppas dom säger något bra*
Nu har jag sån jävla huvudvärk, ska lägga mig på soffan en stund!

Puss&Kram <3

Tiden går fort tycker jag nu =D

Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 30-Nov-2009 (Skyttens tecken)

 Du är gravid i vecka 22+3

 Bebisen väger c:a 522 gram.

 Bebisen är c:a 28.4 cm från hjässa till fot.

 Du har klarat av 56% av graviditeten.
 Du har 122 dagar till förlossningen.
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0