Inget jobb!

Nej, det blev inge jobb i helgen.. Blev ju sjuk :( Men i morgon så blir det jobb igen...
Så i helgen har det bara vart lugnt.. Åkte till pappa & grillade lite igår.. :) Annars bara vila :D

Idag åkte jag, älskling & pappa till örebro! Köpte äntligen våran efterlängtade barnvagn :D Pappa, hade köpt en, men vi hade verkligen fastnat för den här =) Så den blev det <3


Nu ligger älskling och tittar på något skit  på tvn hahah :p Ska nog gå & krypa ner hos honom :D
Pusspuss <3 Älskar dig Tobias Ekström

Du är på dag 160 av 280. (57,1%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 5 fulla dagar (v22+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 30 nov 2009
Du har 120 dagar kvar till beräknad förlossning.

V.21 Så kände jag dina första sparkar <3
22+3 Så såg vi den första sparken :)


Kommentarer
Postat av: froidan

Jo, jag tror det med. Eftersom jag hört att när man skickar in papper om pengar så måste man göra det innan den 10de. HAr kollat på sidan, men ja jag fattar inte ;P

2009-08-06 @ 15:22:29
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0