Länge längesen !

Nu har jag verkligen inte skrivit på länge! Men vem orkar sitta vid datorn nu när det har varit sååå fint väder ute ;) Har bara liggat i solen förutom när jag jobbar heheh!
Nu sitter jag hos Älsklingen, men han är & jobbar.. Han började igår! Skoj för han :D

Jag är ledig tills på torsdag =)...

Helgen som var så var vi hos hans föräldrar, det är så skönt att vara där ute.. Mitt på landet :D
I söndags så åkte vi till unden och badade med pappa & alla dom andra :P !!
Faan, vad skönt det var i vattnet, när man hade vart i en stund!
Nu är det bara att ligga i & jobba, sen så drar jag & älsklingen utomlands :D:D !
Det ska bli så skönt..


Neee, nu ska jag hämta mer kaffe sen hitta på ngt annat!
Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0