Örebro!

Syster ringde och väckte mig halv 9, sen ringde hon mig halv 10 som var tur =/ Skulle ta tåget kl 10 hehe.. Somnade om.. Men men, följde med syster till örebro idag. Det gick rätt bra tyckte jag =) Kommer gå bra syster <3 Ska följa med henne på fredag också.


Sitter hos älsklingen nu, har precis duschat så nu sitter jag här och dricker kaffe :p Han sover i soffan hehe! Ska väl ta och väcka honom strax, tråkigt att sitta själv ;) haha!!
Ska jobba kväll i morgon, så lite sov morgon får man ju...
Aja, ska väcka honom nu, skriver kanske mer sen!

Puss & Kram


 Här hade vi vart tillsammans 1mån... ( Så jag menade Malin :p )

 Älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: Linn

vem vare som tog den där mobilbilden juuuuu :D ?

2008-04-16 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0