Ett tag sen =)

Det var ett bra tag sen jag skrev här.. =/ Inte haft tid eller ork.. Men nu sitter jag här och dricker kaffe, älsklingen är i tvättstugan :p

Helgen som var så spelade jag, Tobbe & Miki bowling. Camilla och hennes kompis tittade på.. Fast camilla spelade lite :p hehe... Det har vart rätt lugnt iaf. Jag har inte mått så bra.. Förkyld och så =/
Sen så har vi haft Miki här, vart trevligt =) Han har lagat lite god mat å så har vi bara tagit det lugnt... Men han åkte hem igår!

Skulle vara så skönt att flytta, eller jaa Tobbe vill inte bo kvar i hbg.. Tykcer jag är en bra ide! Alla är verkligen konstiga här.. Så jävla mkt skit snack från allt & alla =/ Usch, vilka människor det finns alltså!
Men men... Vi har det bra tillsammans och ingen kommer kunna ändra på de iaf.. <3 Du är mitt allt älskling..

Jaha, idag är det valborg. Vi ska hem till hans föräldrar, ska bli skönt att bara ta det lugnt!
Bara han & jag :D

Aja, nu ska jag kolla på tv

Puss & Kram :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0