Ett tag sen =)

Nu är det ett tag sen jag skrev här.. Har inte haft tid =/ Just nu sitter jag hemma, ska åka & jobba 13-16.15 Efter de åker jag till älsklingen... <3

Helgen då : I fredags så var jag med camilla m.m och drack i hbg.. Riktigt skoj var det =) Längesen jag drack med dig gumman :)


I Lördags så kom älsklinge hem, blev massa strul först :( Men det fixades sig till slut. Jobbigt när det blir problem :( Vill aldrig förlora dig min älskling.

Söndags: Då hade vi tvättstugan, sen gick vi upp på hbg satt typ där i nästan 2 timmar :D Så jävla skönt ute. Sen tog vi en filt och satte oss på gräsmattan, och spelade lite kort :P Sen blev det bara tv och film! 

Igår så jobbade jag, efter jobbet gick jag till IV väntade på syster. Efter de så åkte vi till mamma satt där & solade en stund. Sen så cyklade jag hem! Nu är det faaaan sommar ute ;) Så jävla fnt väder. Verkar bli lika fint idag också. Men det är nån utbildning som dom ska på så jag ska hoppa in och jobba i 3 timmar :p Men men, det är ju pengar! Sen ska jag jobba i morgon också, sen är jag ledig några dagar! Känner verkligen att jag behöver de, känner mig inte så bra. Måste vila ut några dagar nu!
Ne nu måste jag in i duschen, sen äta mat!

Men jag kanske skriver igen när jag har kommit till älsklingen <3

GRATTIS BECCA PÅ DIN 18ÅRS-DAG :D <3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0